兴星

All In Vain (Thomston Remix) -

I don't believe you when you

当你说,你最爱我

Say you love me most

我并不相信你

And when you tell me I'm the only one

当你说,我是你的唯一

And I can't feel you when you're

当你我肌肤相融,却像是遥不可及

Touchin' me and tellin' me

告诉我

That this time you want all of me

这一次,你要的是我的全部

And you won't hear me when I'm

当我告诉你,那是一切,又或什么都不算

Tellin' you it's all or nothin'

你都置若罔闻

All or nothin', baby please

拜托,宝贝,那是一切,还是什么都不算

Let go of me, let go of me

让我走吧,让我走吧

 

When you say you love me, baby

宝贝,当你说你爱我

Let me see your face

让我看着你的脸吧

And when you say you'll never leave me

当你说,你绝不会弃我而去

Know it's all in vain

我心知,这一切只是枉然

And these memories, they haunt me

可无论我身处何方

Wherever I go oh o o o o

这些回忆都魂牵梦绕

 

Tell me, baby, say it slowly

宝贝,告诉我,一字一句地告诉我

All the things you never showed me

那些你未向我提及的事情

Tell me one more time before I leave

请在我离去之前,再告诉我一次吧

Now I see you hardly know me

如今我看出你并不懂我

I learned your way, I learned so slowly

我是学着你的方式,尽管进程迟缓

Take another shot, but you'll miss me

你另寻新欢吧,但往后你仍会怀念我的

 

I don't believe you when you

当你说,你最爱我

Tell me that you love me most

我并不相信你

And when you tell me I'm the only one

当你说,我是你的唯一

And I can't feel you when you're

当你我唇齿相依,却像是遥不可及

Kissin' me and tellin' me

告诉我

That all my fears are in my head

我的患得患失,只是我的庸人自扰

 

And you won't hear me when I

当我告诉你,那是一切,又或什么都不算

Tell you that it's all or nothin'

你都置若罔闻

All or nothin', baby please

拜托,宝贝,那是一切,还是什么都不算

Let go of me

让我走吧

 

When you say you love me, baby

宝贝,当你说你爱我

Let me see your face

让我看着你的脸吧

And when you say you'll never leave me

当你说,你绝不会弃我而去

Know that it's all in vain

我心知,这一切只是枉然

And these memories, they haunt me

可无论我身处何方

Wherever I go

这些回忆都魂牵梦绕

Oh o o o o

 

If you took the time to trust me instead

假使你能把这些时间都拿来相信我

Traditional oh I let it buried

合乎寻常,我仍能将它自行掩埋

You could left with whole feeling then do

你可带着所有感觉一走了之,然后照旧生活

I can make you completely

我可弥补你的缺憾

All the time they could in vain

一直以来,那都可以只是枉然

Told me one more time before you go

请在你离去之前,再告诉我一次吧

 

When you say you love me, baby

宝贝,当你说你爱我

Let me see your face

让我看着你的脸吧

And when you say you'll never leave me

当你说,你绝不会弃我而去

Know it's all in vain

我心知,这一切只是枉然

And these memories, they haunt me

可无论我身处何方

Wherever I go oh o o o o

这些回忆都魂牵梦绕




Good night,My love

评论(1)

热度(5)